Tisdag 13/1

TjenaTjena ! :)

Dagen började med sovmorgon, mycket skönt ! Sov till klockan åtta, så nice ! :) Sen var det upp till duschen, fixa till sig, äta frukost och sedan in på datorn en snabbis innan bussen till skolan gick..

Första lektionen var samhälle med Lars-Göran, som tur var så pratade han inte lika mycket som han brukar, så det var ingen "sovlektion" idag (a) Fick jobba självständigt med konflikter mellan israel och arabländerna, booring ! Sen var det idrott, handboll, fuck för det ! Hatar verkligen handboll, är bollrädd ! :/ Efter idrotten var det luch, tycker inte om att vi har sen luch på tisdagar, den godaste maten är nästan alltid slut.. Så var det idag också :( Sista lektionen var matte :) Alltid lika kul (a) :D Sen blev klockan två och skoldagen var slut, jippi !! :)

Efter skolan åkte jag och Josefine hem till mig och hämtade lite saker, sen åkte vi till Ica.. Då köpte jag nacho chips, tacodipp och cocacola, och tog med det hem till Roger :) Så generös man kan vara :)

Idag har jag också blivit en nörd ^^ Roger har hjälpt mig fixa en gubbe i spelet han spelar, så jag har nördat mig lite med de spelet idag :P Tog en tid för lilla mig att fatta allt, speciellt när det var på engelska, men jag klarade det ganska bra, eller vad tycker du älskling? ;) Jag ska försöka spela lite, men kan inte lova att det blir enorma mängder ;)



Och till en speciell människa ! Du säger att jag snackar skit om dig, men vem fan var det som började.. Det där med att du bara talade sanning är bara ljug ! För du slänger alltid bara ur dig en massa saker, utan att tänka först.. Du tål inte att andra snackar skit om dig, men du får snacka hur jävla mycket skit du vill om andra ! Låter det rättvist ? Nej, inte ett jävla dugg ! Öppna dina ögon för fan, och se dina egna dåliga sidor och misstag, jag lovar, öppnar du de tillräckligt så kommer du se dem ! Falskare människa än dig finns inte ! Jag blir så less !

Kommentarer
Postat av: Suz

Gulligt blogg :D du får jättegärna säga till om jag ska göra en ny design-header åt dig så kan jag göra en viss exempel så får du säga vilken du vill lägga dit :)



<3 saknar dig! ds.

2009-01-15 @ 14:54:33
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0