Tisdag 27/1

klockan är bara 21:00 och jag är redan super trött... Men orkar skriva ett inlägg :)

Vaknade upp av att klockan ringde och störde mig mitt i en dröm. Förstår inte hur jag kan drömma så mycket och så ofta och alltid lika tydligt. Det känns verkligen som om allt verkligen händer på riktigt. Vissa gånger måste jag till och med försäkra mig om att det bara var en dröm. Jag kan ta ett exempel, det var för ganska länge sedan, så drömde jag att Roger skickade ett sms till mig där det stod att han ville göra slut. När jag vaknade upp var jag tvungen att kasta mig över mobilen för att se så det bara var en dröm.

Var i skolan en halvtimme innan jag började, så jag skrev ut en läxa och sen satte jag mig och läste på några saker till samhällen. På samhällslektionen var det muntligt "förhör". Det var bara läraren som pratade och det var så ointressant att jag och Teresia satt och skickade lappar istället (a) Och jag måste erkänna, jag minns inte ett skit av vad läraren sa, duktigt Louise !

Sen var det idrott, badminton :) Riktigt kul, de enda idrottslektionen jag kan tycka är riktigt kul är när det är tennis eller badminton :P

Lunch, myste med Roger <3

Efter lunchen var det matte :) Gjorde några tal. Fick springa iväg från lektionen eftersom jag fick näsblod :S Isch !

Slut för dagen, och jag åkte hem. Hämtade lite saker och åkte sedan hem till Rogers lägenhet :) Gjorde lite mattetal och pluggade engelska glosor, innan Roger kom hem :) När han väl kom hem, blev det änu mera mys <3 Sen gjorde jag toast till mig, mumsigt !  Satt och degade framför datorn till klockan åtta, då skulle jag kolla på top model :) Självfallet så somnar jag efter en kvart och vaknar upp när det är utslagning.. Så typiskt mig att somna till ett program som jag verkligen vill se.. Men heter man Louise Mössler Färdig, så somnar man ALLTID framför tv:n (a)

Känns som om jag vill gå och sova nu.. Men samtidigt känns det som om det är lite för tidigt.. Och jag får säkert inte med Roger till sängen heller, så får nog vänta lite med att sova ^^

PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: Suz

"Men heter man Louise Mössler Färdig, så somnar man ALLTID framför tv:n (a)"



hahhahaha, jag känner dig väl gumman (A), för varje samhäll eller historia särskillt när vi ska se på nått långtråkigt film så ser jag hur du lutar huvudet mot min axel och sover ^^ hihi, det är alltid gulligt att se dig sova sådär på lektionerna (A).



Vi måste ta en dag då vi kan vara och hitta på massa skoj! :D eller bio då vill jag se "taket lyser stjärnorna" som har premiär på bio nu på fredag! men annars kan vi se den i veckan nästa vecka eller så! du får slå en pling på MSN eller SMS =) <3<3<3<3

2009-01-27 @ 23:14:00
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0