Tittut!

Ja, nu ska Suz missbruka Louises blogg ^^
haha, nejdå!, ville bara säga att jag har gjort Headern till henne vilket hon blev jättenöjd!
- Och jag hoppas verkligen att hon också blir nöjd med det övriga som jag ändrat på.
Det dära Ljusblåa färgtexten vart skitsnyggt!, kanske inte för er andra som kanske tycker att det
blir för jobbigt att läsa men då får ni istället markera och läsa det i vitt eller något ^^.

Jag  m å s t e  bara tipsa om en  j ä t t e b r a   l å t  som jag tycker om!
Se här nedan och lyssna! =)
( en sak att tillägga!, jag har också gjort så att Louise får en "egen" youtube och färgen är självklart ljusblått! =D )

Här har du Louise, hoppas att du kommer tycka om den här bloggen!


Sevage Garden  -  To the moon and back



Tack och Hej! / Suz  @  Mirrorofmadness.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0