Torsdag 15/1

Morning !

Torsdag morgon, vilket innebär att jag har den jobbigaste dagen i veckan framför mig.. :/ Men som tur är så kommer jag slippa lite av dagen när jag ska till tandläkaren ^^ Efter skolan blir det hem och ta det lugnt och packa lite.. Åker hem till skåne imorgon :D <3

Igår var det skola som vanligt, ganska lugnt faktiskt.. Somnade på Ingrids lektion men va fan :P Sen efter skolan följde Josefina med mig hem ett tag och sen åkte vi in till stan.. Där gjorde jag synunderökning och beställde nya linser.. Efter det åkte vi hem till Josefina och snackade lite :) Vid halv sju gick jag över till Roger <3 och där har jag nu sovit inatt :) <3

Nej, nu måste jag dra..
PussPuss


Kommentarer
Postat av: suz

Ja, fyfan, torsdagar är dem jobbigaste dagarna jag nånsin vet ;S. börjar typ 08.15 till 16.00.



Usch!, men jag vart tvungen att dra hem pga min hals typ dog och jag kunde inte ens prata med någon =(, uäääh, vill ha tillbaka min fina röst så jag kan prata igen! ;P



Ha en trevlig helg och hoppas resan till skåne blir bra =).



<3

2009-01-15 @ 14:56:22
URL: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0