Torsdag 22/1

Vissa dagar känner man bara inte alls för att gå till skolan, och idag var det just en sådan dag.. Så jag skickade ett sms till min mentor och sjukanmälde mig, sen sov jag några timmar till :) Nu tänkte jag ligga och mysa i min säng och kolla på en massa two and a half men avsnitt (a)

Det var ett tag sedan jag skrev, så jag skriver lite om måndagen, tisdagen och gårdagen också :)


Måndag 19/1

Började dagen med sovmorgon till nio, skulle till ungdomsmottagningen vid elva.. Efter besöket där, gick jag till apotket och hämtade p-pillerna, och sen åkte jag till skolan.. Kom till Ingrids lektion i naturkunskap, varför missade jag inte den också! :P Iaf, efter skolan gick jag in till stan och hämtade mina liser och sen åkte jag till träningen :)

Tisdag 20/1
Sovmorgon den dagen också, iof inte till nio, men till åtta (a) Eller ja, jag skulle sovit till åtta, men vaknade tidigare och då ringde Roger mig :) Så vi pratade i en halvtimme, sen var klockan tio i åtta och jag bestämde mig för att gå upp och duscha.. Vid tio i tio började skolan, och sen slutade den vid två :) Fick Rogers kort och nyckel, åkte hem till mig och hämtade lite grejor, och sen åkte jag hem till Rogers lägenhet ^^ Inte långt efter kom Roger också hem, och vi började städa.. Hans rum blev mycket fint :) Ja, sen tittade vi på tv och lite sånt, jag blev trött vid nio, gick och la mig vid halv tio ^^

Onsdag 21/1 (igår)
Vaknade upp bredvid Roger <3 Gick till skolan som vanligt och efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum :) Skinande rent blev det ! :D Sen lekte jag lite med min plattång innan jag åkte hem till Roger <3 Då blev det massa mys :)

Nej, nu ska jag kolla på two and a half men !
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0