Torsdag 29/1

Igår var det först skola, sen åt jag och Roger på mc donalds, mums ! Sen gick vi en liten runda på marknaden, men det var så satans kallt, så det blev bara att vi gick igenom den, och sen tog bussen hem till honom :) Vi hoppade av vid ICA, så jag kunde handla lite godis, var så himla sugen på det. Hemma hos Roger satt vi och kollade på tv en stund, och sen nördade vi oss framför datorerna (a) Vid halv åtta satte jag mig och kollade på tv igen, sex and the city och sen top model. Tror ni inte att jag somnade då också ! Missade när de tog foto som vanligt :/ Roger har bestämt sig för att titta till mig varje gång jag sätter mig vid tv:n, så jag inte somnar, och ser han mig sova ska han hälla vatten på mig :O Jag måste försöka att INTE somna, för nerdränkt med vatten vill jag inte bli !

Vid halv elva något gick vi och sov. Måste erkänna att det var den mysigaste kvällen någonsin (a) <3 "Roger junior" haha xD (Ni behöver inte förstå, det är bara jag Roger som kommer göra det) ^^, Jag älskar dig Roger, du betyder ALLT för mig <3

Vaknade upp av att Rogers klocka ringde först vid halv åtta, sen vid kvart i åtta och sist vid åtta. :P Därefter slutade den att ringa och tur var det ! Min klocka ringde sedan vid halv elva (hade sovmorgon, började vid ett). Låg kvar och myste tillsammans med Roger i en halvtimme. Då var klockan elva och jag insåg att jag inte hann duscha, så det fick bli att sätta upp håret i en tofs, och lägg märke till att jag aldrig förr har haft det i skola. Så det blev väldigt många kommentarer om mitt hår under dagen :P När jag kom till skolan vid halv ett mötte Tess mig utanför matsalen, då följde hon med mig när jag åt och sen var det datorkunskap. Gjorde klart min powerpoint redovisning :) Därefter var det teckenspråk och sen slutade jag :)

Tog bussen hem, lämnade lite saker, och tog sedan nästa buss hem till Roger <3 Skulle hämta min dator, stannade i en och en halv timme, sen var jag tvungen att åka hem igen :/

Kom hem vid sju, har precis ätit och ska strax börja packa. Åker hem till Skåne imorgon :) Mysigt ska det bli !

Efter skolan har slutat vid tio över elva imorgon, åker jag in till stan och köper lite godis remmar på marknade, innan jag skyndar mig till stationen. När det väl är marknad, måste man ha remmar (a) Sen vid fyra när jag kommer hem till Hässleholm går jag direkt in på Kicks och handlar ny foundation till mig, för den är HELT slut ! Därefter åker jag antingen hem med mamma, eller så tar jag bussen :)

Nej, nu måste jag packa ! Ha det bäst !
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0