Tisdag 14/7

Har kommit hem från Kristianstad nu. Blev ingen locktång. Handlade ett par mycket snygga skor och en mycket snygg tröja istället. Självklart var båda på rea, så shoppingrundan blev billig, närmare sagt 250 kronor :) Locktången får vänta, hoppas på att den går ner i pris lite senare.

Jaa, nu ska jag, mormor och morfar försöka komma på vad vi ska äta till kvällsmat. Mamma och hennes kompisar har åkt iväg och Tebbe är ute och ränner som vanligt :P

Vad ska lilla jag hitta på ikväll då? Mysa med mormor och morfar står nog högst upp på listan (vilket där inte finns någon, eftersom det är det enda alternativet, så isf hade det blivit en lista med en punkt, och då får det inte kallas en lista :P) Ja, jag vet jag är lite wierd ;)

Peace and love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0