Tisdag 14/7

Ja, då sitter man i Åhus och har precis varit nere och duschat och fixat till mig. Om ungefär 20 minuter åker jag, Tebbe och mormor in till Kristianstad. Shopping time! :) Ska se om jag ska köpa en ny locktång, om den inte kostar skjortan så! Iof, ska inte säga att jag har ont om pengar, men känner inte riktigt för att betala typ 1000 kronor för en locktång! Så jag hoppas bara på att den är lite billigare än så (a)

Haha, det var ganska kul när jag kom ut från duschen innan. Hade precis tagit på mig mina kläder, som bestod av en kort jeanskjol och ett lite större linne. Så öppnar jag då dörren och ser Tebbe där utenför, och vad tror ni hon har på sig?! Jo, en kort jeanskjol och ett lite större linne xD Tvillingar eller vad? :P Men ingen av oss orkade byta, för båda var lika nöjda med sína klädval, så vi har fortfarande lika kläder på oss ^^,

Nej, nu ska vi snart köra! Ha det superduper!
Pusspuss<3


Every night when I don't sleep close to you, my heart feels so empty <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0