Tisdag 28/7

HejHej!

Dagen började med att jag vaknade när Rogers klocka ringde vid tjugo i 6. Pussade honom sedan hejdå vid lite över 6 och somnade sedan om igen. Blev efter ett tag väckt av två hundar som kom och övertog sängen :P Men somnade om ganska snabbt igen. Vid nio tiden blev jag väckt av Eva, eftersom vi skulle åka ut till Jenny och passa barnen. Så min dag har bestått av att bygga lego, rita teckningar, passa små ungarna så de inte hittar på bus och massa annat. Vid kvart i fyra gick vi ut och gick en runda. Gick och handlade glass och sedan på vägen hem kom Roger och Bengt med motorcyklen. Därefter blev det ännu mer barn passande och sedan blev det mat. Vid sju tiden var det dags att åka hem igen och nu sitter jag här och segar.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, antagligen bara vara hemma och ta det lugnt :)

Hajsvaj, hallonpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0