Tisdag 7/7

Då var klockan 02:16 natten mellan måndag och tisdag. Har suttit uppe och fixat klart med bloggdesignen :)
Vad tycker ni om den nya designen? Själv så blev jag väldigt nöjd :)

Imorgon, eller nej, det blir ju inte imorgon, det är ju redan tisdag.. Aja, efter jag har sovit blir det att vakna upp här i Åhus och om vädret tillåter oss att gå ner till stranden och sola, så är det de som står på "att göra" listan. Senare på eftermiddagen åker vi hem till Tormestorp igen, och då blir det att packa som gäller. Lan på onsdag ju! :) Åker med tåget redan 10:23, så om jag vill sova ut innan, så blir det till att packa dagen innan.

Nej, nu måste jag ner och fixa till mig inför sovdax. Alla andra sover, så det är väl dax för mig att också dra mig mot sängen.

NattiNatti!
PussPuss<3

Roger, finns ingen underbarare än du! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0