Varför?

Något säger mig att fler av mina vänner dras ifrån mig. Jag vet inte varför, och jag vet inte ens om det är sanning. Men det är en känsla som biter inuti mig och jag vill gärna veta. Visst det är sommarlov nu, vem vet hur det blir efter? Allt jag känt kanske inte stämmer. Men varför finns känslan där egentligen, det måste vara något, eller? Det trycker ner mig mer och mer. Snart hamnar jag väl under marknivån. Helst av allt hoppas jag att känslan är en bluff, att jag har kvar alla mina underbara vänner. Men tyvärr så tror jag att jag har rätt, att känslan är sann. Även om jag vill förneka det, så kommer det något som tar fram tankarna i huvudet och gör så att de trycker på och trycker på tills allt spricker. Hur länge kommer detta fortsätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0