Du, jag älskar dig <3

Om jag var en blomma som växer vild och fri,
allt jag vill är att du ska vara mitt söta honungsbi.
Och om jag var ett träd som växer högt och grönt,
allt jag vill är att du ska vara mina blad och skugga mig.

Allt jag vill ha är dig, kommer du bli min man,
ta mig i handen och stå vid min sida?
Allt jag vill ha är dig, kommer du stanna hos mig,
hålla mig i din famn och gunga mig som vågorna?

Om du var en flod bland höga berg,
är ditt virvlande vatten mitt kall.
Om du var vinter, vet jag att jag är snö.
Bara så länge du alltid är med mig, när kalla vindar blåser.

Allt jag vill ha är dig, kommer du bli min man,
ta mig i handen och stå vid min sida?
Allt jag vill ha dig, kommer du stanna hos mig,
hålla mig i din famn och gunga mig som vågorna?

Om du var en blinkning, är jag en nickning.
Om du var ett frö, är jag din näring.
Om du var ett golv, är jag en matta.
Och om du var en kyss, vet jag att jag är en kram.

Allt jag vill ha är dig, kommer du bli min man,
ta mig i handen och stå vid min sida?
Allt jag vill ha är dig, kommer du stanna hos mig,
hålla mig i din famn och gunga mig som vågorna?

Om du var skog, är jag din brand.
Om du var kärlek, är jag din längtan.
Om du var ett slott, är jag din vallgrav.
Och om du var ett hav, vill jag lära mig att flyta.

Allt jag vill ha är dig, kommer du bli min man,
ta mig i handen och stå vid min sida?
Allt jag vill ha är dig, kommer du stanna hos mig,
hålla mig i din famn och gunga mig som vågorna?


Vår låt älskling, vår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0