Fredag 12/6

Sista jobbedagen idag!
Jaa, jag har lunchrast nu :P Så passar på att skriva lite (a) Idag har det regnat och regnat och regnat och regnat, ja ni fattar xD Det har regnat mycket! Och gör det fortfarande, så tråkigt! Mitt sommarlov börjar imorgon och så regnar det! :/ Aja, ska inte vara kvar i landet så länge till, sticker ner mot Italien på måndag :D Kan inte bli mycket bättre än så! Iof, så kommer jag sakna Roger något extremt mycket, det var nu en vecka sedan vi sågs, en låååång sådan! Och så ska vi inte träffas förän den 8 juli.
Jag saknar dig älskling, massor <3 
Nu på morgonen och förmiddagen har jag inte varit ute i rabatterna, vilket jag tror att ni förstod med tanke på vädret. Det är en annan kille här också som sommarjobbar idag. Han är väl 13 eller nått xD Och vi har packat upp en massa möbler och sorterat dem och sedan kastat dem. Och han den killen har antingen velat tävla mot sig själv eller mot mig, för han gjorde hela tiden två saker samtidigt, haha xD Menmen, så det är vad jag har hittat på idag. Har rast i 25 minuter till och sedan är det tre timmars jobb till, och sedan är jag friiii!! ;) 

I eftermiddag, efter jobbet blir det att packa ner lite saker i husvagnen och fortsätta med uppackningen, som borde varit klar för flera dagar sedan, men jag har helt enkelt inte orkat. Men igår fick mamma nog, och sa att innan söndag MÅSTE alla bananlådor vara borta, och alla saker inlagda i skåpet eller var jag nu ska ha allt. Så det fanns inte mycket mer att säga till om, bara till att sätta igång redan efter jobbet.

Ha det bra sötisar!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0