Onsdag 10/6

MorsningKorsning!

Ja, då var lite mer än halva jobbedagen avklarad! Har lunchrast, som vanligt höll jag på att säga xD Men det har blivit en rutin nu när jag är på jobbet att sätta sig ner och skiva ett blogginlägg efter jag har ätit. Börjar om 20 min igen, och har ingen aning om vad jag ska göra. Vill iaf inte gå ut till rabatterna, har sån träningsverk sen igår. Armarna, tummarna och skulderblanden ömmar riktigt ordentligt. Idag har det varit en lugn morgon och förmiddag. Den har inte varit rolig däremot, men lugn. Det var inventering. D.v.s att vi skulle räkna en massa saker i alla gångarna och sen skriva upp det. Jag som redan var trött när vi började, blev ännu tröttare! Har fått pigga upp mig själv med roliga skämt xD Skriver ett sen i slutet, det som jag tycker är bäst! :)

I eftermiddag efter jobbet blir det att åka hem en snabb vända, kanske.. Eller så åker vi direkt till bowlinghallen. Ska iaf bowla med mamma, pappa, mormor och hennes syster. Ska bli kul :)

Nej, nu ska jag inte sitta här och dega mer.
PussPuss <3


"- Vad är höjden av manlig förnedring?
- Att springa in i väggen med stånd och inse att man har brutit näsan!"


Haha, asg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0