Måndag 1/6

Klockan är nu snart halv tolv, och jag borde sova. Men sov så länge imorse att jag är pigg nu ^^

Så passar på att skriva ett litet inlägg :)
Idag var det då först skola som började 12:50 och slutade 15:00, skönare dag kan man inte ha! Mötte Annica i stan. Vi gick till coop extra och handlade färdigmat. Gick hem till henne, åt mat och satt vid datorn ett litet tag. Åkte sedan in till stan igen. Handlade ett par svarta shorts och ett svart linne på H&M och en mascara på Åhlens :) Sedan gick vi till Åbackehus och hälsade på Sanna. Tittade på lite möbler och sådant. Gick sedan ner och pratade med personalen där :) Mycket trevliga! Fick reda på vilket rum jag får. Verkar bli jätte bra :D Stort kök och stor kyl och frys. Så jaa, Åbacken efter sommaren, härligt! Då får Roger komma och hälsa på ofta, så blir det nästan som vår lägenhet ;) Sitter redan nu och funderar på vad jag kan laga för sorts mat och allt :P Är redan på hugget kan man säga.

Njae, borde sova, men kan inte! Ska kolla på ett avsnitt av two and a half men och hoppas på att jag blir trött efter det.

Imorgon är det Krampen, så inga vanliga lektioner imorgon, jippi! Och HEJJA RISBERGSKA!!
På onsdag blir det vanlig skoldag, och senare på kvällen kommer Roger, mys <3
På torsdag är det skolavslutning, yeeeeeah! :)

NattiNatti på er!
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0