Måndag 8/6

HejsanSvejsan!

Sitter på pappas jobb och har lunchrast. Dagen har gått ganska fort ändå :) Okej,den började segt, men sen flöt timmarna bara på. 3½ timme kvar, sen är det slut för dagen! Aja, på morgonen började jag med att packa lite kataloger, inte alls många. För sen kom Magnus och drog med mig ut till utställningen. Där behövde någon hjälp med att bära bort och bära tillbaka gamla och nya saker till fotograferingen. Var med lite vid fotograferingen och flyttade bord och stolar m.m. Sen skulle jag torka en massa bord, hyllor, bänkar och allt annat som stod i utställningen. Torkade en del innan det var dags för "frukost". Efter "frukosten" fortsatte jag med att torka lite bord, ringde även Roger <3 och pratade en stund med honom innan han skulle klippa gräset xD Sen efter en liten stund kom Jocke och ville att jag skulle ut i trädgården och rensa ogräs, så där har jag varit fram till lunchen nu. Är inte det roligaste man kan göra direkt, men lyssnar på musik så går det lättare :) Ska tillbaka där igen om 25 mionuter när lunchrasten är slut. Sen får vi se hur länge jag stannar. Blir det dåligt väder så ska jag in och fortsätta torka bord, och det är inte speciellt kul det heller, så vet inte vad jag helst vill :P Menmen, det återstår att se ^^

Nej, nu ska jag snart ut och titta på när grabbarna och kanske någon tjej spelar pingis :P Kanske bestämmer mig för att vara med, eller så sitter jag snällt och tittar på :P 

Skriver mer senare ikväll!
PussPuss<3


Btw, Roger har skaffat blogg, congratulations! ;) <3 Inte för att han har börjat skriva i den, men det kommer nog snart. Har han skaffat en, så får han allt skriva någon rad iaf ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0