Söndag 14/6

Då var det dagen innan dagen! Imorgon bär det av ner mot Italien, fast det blir en liten färd imorgon. Stannar redan i början av tyskland på parkeringen till Bordershop. Sover där en natt, och går upp precis innan bordershop öppnar. Sen blir det att ladda upp inför resan. Vi ska ladda upp med, Öl, vin, cider, läsk, godis, you name it! Så nu har jag packat in alla kläder och skor i husvagnen. Resten tar jag imorgon. Och nu åter står det bara att packa upp den sista banalådan, så mamma blir lite glad på mig (a) Sen blir det en skön dusch, underbart!

Igår var det födelsedagsfest för min kusin Emma som fyllde 20. Min släkt är sjukt rolig xD Vi hade massa lekar och tävlingar, pratade en massa och skrattade lika mycket! Vid halv tolv tiden gick jag, syrran, min kusin Sara och hennes pojke hem till oss. Där spelade vi guitarhero, lips och krängde godis. Mycket trevligt! Sen ringde jag Roger och pratade med honom en stund innan han skulle nana. Sara och Tebbe pratade också lite med honom, Sara för att hon ville höra hans dialekt och Tebbe för att hon ville :P Sen satt jag uppe till 3 tiden och fixade med lite saker.
Och nu allt för att tetas lite med Roger (a) Dina födelsedagspresenter är redan klara ;) <3

Nej, nu får jag packa upp bananlådan, så jag kan ta en dusch sen!
Jag ska försöka hitta oskyddade nätverk på campingplatserna, så jag kan berätta lite vad som händer där nere. Men jag kan inte lova något. Ska göra allt jag kan!

Roger, Emma, Josefina, Josefine och Anna, vykort kommer att dumpa ner i era postlådor någon gång under de närmsta veckorna, hoppas jag! Ska iaf skicka dem så att de förmodligen kommer vara framme innan jag har kommit hem igen xD

I'll miss you <3

Ha det bäst alla!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0