Söndag 7/6

Ojsan, nästan en hel vecka har gått sen jag skrev..
Har haft ganska mycket denna veckan måste jag säga. Mycket med skolavslutingen, mycket med packningen, mycket med att träffa kompiar, mycket mys med Roger och massa annat. Så förlåt alla trogna läsare (tror inte det är så många men iaf).

Jag har ingen ork att skriva om alla dagar som gått. Kan bara sammanfatta lite smått. Har packat en massa på måndagen, tisdagen och onsdagen. Sen på onsdagskvällen kom Roger <3 På torsdagen var det skolavslutning och Roger var med. Därefter gick vi på stan en runda och sen gick vi hem och tog det lugnt. På fredagen blev det lite packning till, för då kom mamma, pappa och tebbe upp till Örebro för att hämta hem mig och alla mina saker. Innan vi åkte hem gick vi på stan och åt mat, hela familjen plus Roger :) Efter vi hade ätit gick vi lite på stan och kollade på alla studenterna :) Nästa år är det min tur! Sen lämnade vi Roger på stationen, sa hejdå till honom, och var nära på att börja gråta. Det är ju trots allt extremt länge tills vi ses igen. EN HEL FUCKING MÅNAD! Iaf, sen satte jag mig i bilen tillsammans med min kära familj och åkte 44 mil ner till Skåne. Tog en sisådär 5 timmar. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och snackade med lite folk. Ja, sen så känner ju Roger mig extremt bra. Han sa typ såhär innan vi sa hejdå: "Kommer du ens klara av en hel dag, om du nästan håller på att bryta ihop redan nu?" Och visst hade han rätt. Jag klarade inte äns av kvällen här hemma i Tormestorp. Det bara rev i hjärtat på mig när jag insåg att det var en hel månad tills vi skulle ses igen. Menmen, är man så kär som jag är, så är det inte så konstigt. Iaf, somnade vid halv ett tiden.

Igår var vi i Åhus och hälsade på mormor och morfar. Åt god mat och allt :) När vi kom hem tittade jag och tebbe på film, a walk to remember. Båda två la och bölade som galningar eller nått xD Haha :P Imorse gick jag upp vid nio. Åkte in till stan med pappa, handlade lite, hälsade på farmor och farfar och övningskörde lite :)

Imorgon blir det jobb! Sommarjobba på pappas jobb nu i veckan. Kommer bli lite rikare sen (a) Så imorgon ringer klockan vid 5, kommer vara sååå död..

Så får väl snart dra mig mot sängen :P Nej, kanske inte riktigt än, men om ett tag, en timme eller så :)

Det var allt!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0