Tisdag 9/6

Godmiddag!

Jobb idag med. Passar på att skriva ett blogginlägg nu på lunchrasten. Har varit ute och rensat/fixat i rabatten hela morgonen och förmiddagen, och ska ut där nu efter lunchen igen. Visst, det är mycket roligare än att packa kataloger, men det är inte så värst kul ändå. Men jag kämpar på! Känner mig som värsta trädgårdsmästaren xD Och det kan jag lovar, jag kommer ALDRIG att jobba som trädgårdsmästare! Okej, jag säger inte detta för att klaga, men jag har varkligen ont i mina tummar och min lilltå! Jaa, ni läste rätt, i lilltån! Den gör exremt ont :/ Asså lilltån borde man egentligen kunna vara utan, fatta hur lite skoskav man hade fått då! Eller ja, iaf jag. För jag får alltid ont i min lilltå, kvittar vad det är för sorts skor. Nej, sitter jag och skriver om en lilltå, jisses vad patetiskt! xD

Efter jobbet blir det att åka in till stan och lämna in min älsklings mobil på lagning :/ 7:an fungerar inte att trycka på.. Joo, om man trycker som en galning, men orka det. Så den får jag bli av med ett tag nu.. Hoppas på en någorlunda bra lånemobil. Rätt skönt ändå att ha en lånemobil med sig på semestern sen. I eftermiddag blir det även lite övningskörning :)

Slut på ord, slut på inlägget!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0