Torsdag 11/6

Hann inte skriva något inlägg på lunchen idag, så därför tänkte jag skriva ett nu istället :)

Började jobba vid sju även idag. Gick ut till rabatterna och fixade ännu mer. Höll på med det hela morgonen till halv 10. Då var det frukost. Åt en macka och sedan ringde jag Roger <3 Pratade ett tag, sen vid 10 var det dags att jobba igen. Fortsatte ute vid rabatterna. När jag sedan var klar med det vid 11 tiden, hjälpte jag pappa lite och sen vid 12 var det lunch. Käkade kababtallrik, mums! Ringde Roger vid tjugo i 1 och pratade med honom fram till 1. Då var det dags att börja jobba igen. Först lite till med rabatterna och sen ut på lagret och plocka skräp från golvet. Vid kvart i 4, var alla klara, så då var det dags att sluta för dagen. Mamma hämtade oss i stan, då körde vi och handlade och sen väl hemma i huset satte jag mig vid datorn en liten stund. Fotade även lite :)

Nu sitter jag här, fortfarande kvar vid datorn. Ska kanske spela lite :) Får se hur länge jag orkar, kanske får bli lite tv tittande lite senare ikväll med.

Det var min dag än så länge iaf!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0