Fredag 13/3

Jaa, fredagen den trettonde :O Haha, nej jag tror inte på sånt egentligen, men kan inte låta bli att vara extra försiktig ^^

Hade som vanligt bara två lektioner idag, slutade tio över elva och åkte till Järntorget. Gick sedan därifrån till Stationen. Hämtade ut biljetter och sånt. Sen kom tåget och jag hade sällskap med Håkan. Satte mig först och åt, var så himla hungrig. Därefter tog jag fram datorn och började plugga lite. I Halsberg ringer Roger <3 Pratar med honom en stund, han satt och väntade på mat :P När jag pratat klart med honom pluggade jag lite till och sen sov jag en stund. Framme i Mjölby satte jag mig ner i väntrummet och väntade på nästa tåg. När x2000 kom, hoppade jag på och såg att någon annan satt på min plats. Sa till snällt och då sa tjejen som satt där att hon inte tyckte om att åka baklänges, så jag erbjöd mig att ta hennes plats som var mitt emot istället. Sätter mig ner och lyssnar på musik och sover en stund. När jag sedan varknar till går tjejen till bistron, när hon kommer tillbaka ger hon mig en gott och blandat godispåse (a) Som tack för att jag bytade plats med henne :) Sen sover jag en runda till och vaknar till innan vi är framme i Hässleholm. Går av tåget och möts av mamma :) Vi åker till pizzerian och beställer pizza, mums! När vi sitter och väntar kommer pappa också, och när pizzorna är klara åker vi hem och äter. Efter maten blev det att gå upp och fixa till sig. Vid sex tiden åker vi mot Kristianstad för att kolla på musikalen Rent :) Den var såååå bra! Satt till och med och grät när det var som sorgligast :/

Nu ska jag snart sova tror jag, ska upp tidigt imorgon för att åka in till stan och kanske få en ny mobil :D Wiiie!
Sov så gott alla!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0