Fredag 6/3

Äntligen fredag ! :D Som jag har längtat efter helg !

Dagen började med att klockan ringde vid 06:00. Gick upp och duschade och fixade till mig lite. Åt sedan frukost och sminkade mig. Packade klart det sista, och åkte bussen till skolan vid 07:42. Kristers lektion skulle ha börjat 08:45, men eftersom han var sen, började vi inte förrän vid 08:30. Då blev det inte så mycket till lektion ^^ Det var bara jag, Jenny och Teresia i klassen. Så vi satt och snackade med Krister och assistenten Anna om släkter och sånt :P Där gick nästan hela lektionen förbi. Vid 09:30 var det rast i en halvtimme innan teckenspråket. Passade på att hämta min matlåda. På teckenspråket tittade jag på gamla saker jag hade filmat ^^ Haha, jisses vad man har förändrats xD Sen slutade jag vid 11:10. Gick till bussen, hade sällskap med Teresia till järntorget, sen gick jag vidare till stationen. Hämtade ut mina biljetter och satte mig på tåget. Snackade lite med Håkan och sedan sov jag en stund. Håkan fick väcka mig när vi var i Mjölby, var helt död, men orkade ta mig in till stationen ^^ Väntade på nästa tåg, och åkte sedan hem till Hässleholm :) Läste en bok och slappade lite. Väl framme i Hässleholm mötte mamma mig. Vi åkte hem och jag hjälpte mamma att packa upp en massa matvaror. Sen kom pappa hem och då satt jag och pratade en hel del med båda två. Vid halv sex tiden gick jag in på datorn en stund innan mamma bad mig hjälpa henne att laga mat. Det blev kyckling med pasta ^^ Efter maten tittade på "Så ska det låta" och sen slutet av "Let's dance". Därefter tittade vi på "Singing bee" :) Nu sitter jag här och slöar, tänkte gå upp och lägga mig och titta på lite 2½ men avsnitt och sedan läsa lite i min bok.

Sov så gott sen !
PussPuss<3



Jag försöker tänka framåt istället för så mycket på nuet, det gör mig mycket gladare !
Jag kan inte stänga in mig, jag måste ta vara på varje minut av livet och göra det bästa av dem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0