Lördag 14/3

Blev väckt halv nio för att jag och pappa skulle in till stan. Gick och tog mig en varm och skön dusch, innan jag gick ner och åt frukost med mamma och pappa. Efter frukosten fixade jag till mig, och vid tio körde jag och pappa in till stan. Vi gick till Telenor och jag fick en ny mobil :D :D Wiiiie, överlycklig är jag ! :D :D Älskar den ! <3 Efter telenor gick vi till en kiosk för pappa skulle tipsa :) Han tog en tipslapp och jag en (a) Vi skulle se vem som fick flest rätt ^^ Jag fick 9 rätt, 1 mer än pappa :P Men det var riktigt synd att jag inte fick 10 rätt, då hade jag vunnit 70 kronor :P Iaf, sen åkte vi hem och hälsade på farmor och farfar en liten runda innan vi körde in på OBS och handlade lite saker.

Min mobil :)


När vi kom hem från stan var mammas elev hemma hos oss. Hon var blind, så man fick prata mycket med henne och förklara allt man gjorde, men det var kul :) Sen ringde Roger <3 Pratade med honom en stund innan jag gick ner och hjälpte till med maten. Blev en god middag med mycket skratt ^^

Nu har jag precis tittat på melodifestivalen, och jag blev så sur! De tre som jag, mamma och pappa tyckte var bäst, låg högst upp efter alla jury poängen.. Men sen efter folkets röster, åkte de långt ner, och de två sämsta kom högst upp! Och att vi ska skicka en opera sångare till Eurovisionsongcontest är SKANDAL ! Nej, snart får vi fan bojkotta melodifestivalen, och Petra Mede, är INGEN bra programledare ! Hon gör sig knäppare än knäppast med alla idiotiska kommentarer och totalt meningslösa skämt filmer.. BOJKOTTNING NÄSTA !

Nej, inte mer om det nu!
Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig ner och titta på en film och sen nana..
Sov så gott sen !
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0