Lördag 21/3

Igår fick jag äntligen träffa Roger igen :) <3 Så det blev mys för hela slanten igår (a) <3 Otroligt underbart att sova tillsammans, har verkligen saknat det !

Tågresan hit igår var verkligen kul xD Teresia satt och tog flummbilder på mig och Josefine ^^ Måste erkänna att vi är otroligt snygga tillsammans jag och Josefine ;) xD Speciellt när vi blåser upp kinderna eller gör "fiskmunnen" ^^

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi lär väl komma på nått :)

Nej, nu ska jag vara social med älskligen igen ;)

Ha det bäst !
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, jaa vi e såå snygga tsm ;D ba grrr.. ;) haha vi måste ta mer flummbilder detta år! minnen you know :) <33

2009-03-21 @ 12:37:30
URL: http://funtoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0