Måndag 30/3

Ojoj, länge sedan jag skrev nu igen.. Förlåt mig..

Förra veckan flöt på som vanligt, gjorde inget speciellt. Det var torsdagen som blev speciell när Roger kom hit till Örebro :) <3 Vi gick en runda på stan och sen gick vi hem till mig och slöade vid tv:n och myste <3 Vi var öven en liten runa på 019.. I fredags följde han med till skolan, sen åt vi på stan och fixade lite saker. Sen blev det mys framför tv:n och pizza :) Lördagen sov vi ganska länge, och sen gick vi en liten runda på stan och senare på kvällen blev det en runda på 019 :) Igår tog vi det mest lugnt, Roger den stackaren blev ju sjuk, så fick pyssla om honom lite.. Sen åkte han hem vid femtiden :/ Alltid lika tråkigt att skiljas från honom <3 Åkte hem till Josefina igår kväll nanade över där till idag :)

Imorse gick jag då upp vid halv åtta, och tog sedan bussen tillsammans med Josefine vid fem i nio.. Josefina började tidigare, så hon åkte redan vid fem i åtta ^^ Ganska lugn dag i skolan, fick skippa iv-valet eftersom jag skulle prata med kuratorn och studievägledaren.. Sen blev det glass i stan med Josefine <3 Skulle egentligen ha tränat ikväll, men jag kände mig inte riktigt bra, så sov i en och en halv timme och pluggade sedan lite engelska.. Tittade på tv vid nio, och nu ska jag snart nana..

Imorgon blir det skola och sen stan med Josefine och sen kanske Josefina också kommer senare och joinar oss ;) <3



Roger:
Varje gång jag ser in i dina ögon tänker jag på vilken extrem tur jag har haft.
Du får mitt hjärta att slå några extra slag.
Det är hos dig jag är som tryggast.
Du är det värdefullaste i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0