Måndag 9/3

Godmorgon!

Då var det måndag igen. Den jobbigaste dagen på veckan. Menmen, det är bara att bita ihop och göra det bästa av det. Som tur är så kommer vi bara ha en "riktig" lektion idag, och det är iv-valet. Vi har temadag idag, så det blir inga lektioner fram till två i eftermiddag :) Sen blir det iv-val, jag som har personlig kroppsvård kommer hålla på med fötterna. Fot vård och sånt där. Tur att man ska göra det på sig själv, har fobi för andras fötter ^^ Efter iv-valet blir det att gå en runda i stan om jag hinner, innan jag måste åka till träningen. På stan ska jag kolla upp om en sak finns kvar, och finns den kvar, blir det till att lägga undan lite pengar :P

Just nu sitter jag här och väntar på att jag ska gå till bussen. Trodde jag skulle ta bussen som går om sju minuter, men nej, Josefine ville ha sällskap på nästa buss, så eftersom jag är så snäll, så väntar jag på nästa buss, och åker samma som henne :)

Ikväll måste jag plugga lite, och sen blir det till att sova tidigt. Är så trött och sliten, måste sova mer än vad jag brukar. 6-7 timmar räcker inte för lilla mig. Behöver iaf sova några timmar längre några dagar i veckan, så att jag inte är så trött.

Jag måste börja ta ansvar för skolarbetet och sånna saker nu! Jag kan inte slöa och nästan halka efter. Jag måste skärpa mig! Ska jag komma in på psykolog programmet i Uppsala gäller det att jag börjar snarast. Och eftersom det är vad jag vill med mitt liv, så är det bara att sätta igång. Det kommer bli jobbigt nu ett tag framöver, men sen när allt är fixat, kommer det kännas så otroligt skönt.

Nej, nu tycker jag att klockan kan hoppa fram en sisådär 7 minuter, så att jag kan börja ta på mig ytterkläderna och sen gå till bussen. Börjar bli långtråkigt här hemma ^^

Ha det bäst!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0