Tisdag 10/3

Gó kväll!

Det blev en lugn och stillsam natt iaf :) Efter gårdagens "utbrott" trodde jag att det skulle bli svårt att sova. Men nej, så trött som jag var, så var det ingen match. Trodde verkligen att jag skulle vara stakare, men det är verkligen svårt. Det har blivit en så stor förändring. Jag har hela tiden försökt att tänka framåt, och det har funkat. Men det gick väl till en gräns, och den gränsen var igår, då brast allt. Som tur är så har jag mina underbara vänner och en underbar pojkvän som stöttar mig i alla lägen, älskar er alla <3 Roger, du förstår mig verkligen, jag behövde inte säga vad det var, du förstod det på en gång. Att ha dig i mitt liv är helt fantastiskt. Jag älskar dig så enormt mycket <3 Jag vill precis som du, att allt ska bli så bra som möjligt. Och precis som du så hoppas jag också att det snart kommer kännas bättre för mig.

Idag gick jag upp vid kvart i åtta, utvilad och allt :) Duschade och fixade till mig. Tog bussen till skolan vid tjugo över nio. Började dagen med samhälle, var redovisningar. Därefter var det idrott och sen lunch. Efter lunchen var det matte, och sen slutade vi :) Åkte in till stan med Josefine och sen mötte vi Josefina där. Vi tre gick och kollade i affärer och så, och sen gick vi och fikade. Käkade glass, såååå gott! Mint/Choklad och Apelsin/Citron (a) Satt och snackade om allt mellan himel och jord, sen åkte de hem med sin buss, och jag med min.

När jag kom hem satte jag mig en stund vid datorn innan jag började träna lite med min pilatesboll. Gick väl sådär, var iof första gången jag gjorde det själv här hemma, så kan inte ha så höga krav :P Gjorde en del övningar iaf. Sen åt jag mat och nu sitter jag här :)

Roger är inte inne på msn :/ Har han inte loggat in om en halvtimme, så ringer jag honom! Kan inte gå en hel dag utan att jag ens sagt hej till honom, nej det funkar inte! (a) Så antingen loggar han in snart, eller så ringer jag om en halvtimme :P

Ska plugga lite till nu, sen blir det sängen!

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0