Tisdag 17/3

Jaha, då har det snart gått två dagar av veckan. Vilket betyder att det blir närmare och närmare fredag :) Längtar dit <3

Idag började jag skolan halv tolv och slutade fem över två, väldigt soft dag ^^ Efter skolan åkte jag in till stan, kollade lite i affärer och så :) Sen när jag kom hem pluggade jag lite och sen satte jag mig vid datorn en stund. Hjälpte sedan Marisa med maten, mycket gott blev det. Sen nu sitter jag här vid datorn igen, har pluggat lite historia också, men blev trött på det, så jag satte mig och gjorde om lite bilder inne på picnik :) Ska öva på mina engelska glosor en sista gång, innan jag går ner och borstar tänderna och sånt. Sen lägger jag mig i sägen och tittar på ett avsnitt av sanninges ögonblick :)

Imorgon blir det skolan först, och sen blir det väl hem och plugga och ta det lugnt. Har inte något bestämt riktigt än, får se vad som händer.

Allt för idag!
PussPuss<3



Jag älskar dig över allt annat, Roger <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad söta ni är :)

2009-03-21 @ 18:39:27
URL: http://elinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0