Torsdag 12/3

Hejsan!

Idag har det varit en ganska lung och behaglig dag :) Den började med att klockan ringde halv sju, gick upp, tog på mig kläder och fixade till mig. Åkte till skolan vid tjugo i åtta. På bussen mötte jag Teresia och Zamila :) Satt och snackade lite med dem och sen gick jag till en dator. Hade inte gjort klart mitt arbete i samhällskunskapen, och det var redovisningar. Gjorde klart en tjedjedel innan lekitonen började. Som tur var, så hann jag inte redovisa idag. Får göra det på tisdag istället :) Sen var det lektion med Krister, helt okej faktiskt. Jobbar med Gustav Vasa, ska vara klart om 13 dagar.. PRESS! Iaf, sen var det lunch, rast och sen datorkunskap. Satt och lekte med photoshop :) Mitt i allt ihop ringer Roger <3 Springer ut, och pratar med honom en stund (a) Går tillbaka till lektionen och leker lite till ^^ Sen hade jag rast i en timme och 50 minuter. Pratade med Roger tjugo minuter av den tiden <3 Annars satt jag och pratade med klasskamraterna :) Efter den långa rasten var det teckenspråk, vi gjorde inte så mkt, satt mest och pratade :P Slutade sedan för dagen klockan fyra. Åkte hem och gjorde klart samhällen, och nu sitter jag här :) Har precis käkat mat, och ska snart iväg till Järntorget för att möta lite folk. Sen ska vi till GrönaGrodan och fika, mysigt! :) Efter det blir det väl hem och plugga lite till innan sängen kallar på mig..

Roger, jag saknar dig något enormt ! <3 Kan det inte bli den 20:onde snart ! <3

Slut på ord!
PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0