Torsdag 19/3

Jaaaa! Imorgon är det fredag! :D Ska få träffa Roger igen, som jag har längtat <3 Att få känna dig nära igen kommer bli så underbart! Det är ju hos dig jag är som tryggast! Det är hos dig jag känner att livet kommer fortsätta att vara helt fullkomligt perfekt! Du är ljuset i mitt liv älskling <3

Idag, gick jag upp en haltimme senare än vad jag gentligen skulle. Pallade inte duscha, gjorde det igår, så jag tog chansen att sova lite extra (a) Gick till bussen vid halv åtta, 15 minuter senare var jag på plats och skrev ut lite saker som skulle lämnas in. Tjugo över åtta började lektionen och Jenny hade redovisning i samhälle. Jag skulle också ha redovisat, men hann inte eftersom läraren pratade en massa :P Direkt där efter var det historia. Fortsatte jobba med Gustav Vasa, kom en liten bit till framåt iaf :) Pratade med Roger på msn också (a) Du var så gullig så <3 Sen kom den efterlängtade lunchen! Ingen god mat, käkade fyra knäckemackor efteråt ^^ Vadå? Behövde ju bli lite mätt iaf.. Därefter var det datakunskap. Satt och lekte i photoshop :) Vi fick gå lite tidigare eftersom vi skulle på tyst teater på Birgittaskolan. Vi åkte till Birgittaskolan vid ett, och klockan två började teater. Den var ju på teckenspråk, och jag förstod faktiskt ganska mycket :) När jag inte förstod riktigt allt, tog jag lite hjälp av texten som stod bredvid som stöd. När den var slut gick vi till bussen, själklart så blir den full innan vi hinner komma på, så jag, Tess och Jenny fick vänta i tjugo minuter på nästa buss. Passade då på att njuta av det härliga vädret :) När bussen sen kom, åkte jag hem och satte mig vid datorn en stund. Nu har jag precis varit och ätit, och hade tänkt börja packa. Har inte mycket att packa, men kan vara skönt att ha det gjort.

Imorgon klockan 14:08 <3

Det var allt för idag!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0