Torsdag 5/3

Roger: "Vet du vad jag tycker du ska göra?"
Jag: "Nej..?"
Roger: "Skriva blogg!!!"
Jag: Ojsan, det var väl evigheter sedan jag skrev där!"
Roger: "Eh, jaa!!"

Hehe, förlåt alla trogna läsare (a) Precis som jag trodde och som Roger så, så var det en evighet sedan jag skrev här. Dags att börja igen :)

Okej, sist jag skrev var tisdagen den 24 februari. Vad har hänt sedan dess? Jo, torsdagen den 26 februari var jag hemma hos Roger <3 (Inget ovanligt) Då tog vi bilder på oss två tillsammans :) Vi hade insett att vi inte hade några bilder på oss två, så därför tog vi tag i det ^^ Blev några riktigt fina bilder på oss (a) Den första pussbilden blev det till och med :)



Som sagt, första pussbilden <3


Fredagen den 27 februari var jag i stan med Josefine och Roger :) Handlade min efterlängtade pilatesboll (a) Sen åkte jag hem och packade ihop övernattnings grejor och åt lite mat. Sen åkte jag hem till Roger <3 Där tog vi det lugnt och så, innan jag började fixa till mig inför kvällen. Det var fest hemma hos Stella. Rogers kompis körde mig, Josefine och Roger dit. Men Roger och hans kompis följde bara med in en snabbis, sen stack de iväg någon annan stans. Jag, Josefine, Josefina och några till satt och snackade för det mesta :) Det var jätte trevligt, ända tills fältarna kom och försörde allt! :( De kom för att "kolla så inga minderåriga drack." Självklart så var det en av fältarna som jag, Josefine och Josefina kände, så de visste direkt att vi var under arton. Men vi var helt lugna och sa att vi inte drack. Lögn egentligen men vad fan! Hade druckit en hel del redan då faktiskt ^^ Sen gick fältarna och vi var kvar en stund till. Sen bestämde vi oss för att gå hem. Eller ja, Josefina och Josefine bestämde att vi skulle hem :P Så jag, Josefine, Josefina, Amanda och Danne gick till bussen tillsammans. Där blev jag sedan hämtad av Roger och två av hans vänner. De körde hem mig till Rogers lägenhet, och sen åkte de iväg igen. Snackade lite med Soffan <3 innan jag gick och la mig. Vid ett kom sedan Roger hem igen, och då blev det mys <3

Lördagen den 28 februari spenderades hemma hos Roger <3 Vi sov länge och slöade i några timmar innan vi bestämde oss för att gå in till stan och äta på mc donalds. Inne i stan såg vi fyra limusiner, vi provsatt i en av dem också (a) Coolt! :) Sen åkte vi tillbaka till lägenheten. var där en liten stund innan jag, Josefine, Josefina och Jenny gick till konsum för att handla saker till tacos, som vi skulle laga tillsammans :) Handlade allt vi behövde, och gick hem till Josefine. Där lagade vi mat och tittade på Melodifestivalen, mycket trevligt var det tjejer! <3 Vid tio gick jag hem till Roger igen, och vi var uppe extremt länge! ^^ Haha xD Nej, kanske inte extremt länge, men tror vi somnade vid fem eller nått (a)

Söndagen den 1 mars var jag även då hemma hos Roger <3 Tog det lugnt hela dagen, slappade riktigt ordentligt :) Vid sjutiden åkte jag hem till familjen igen.

Måndagen den 2 mars var jag först i skolan och sen tränade jag tennis :) Efter träningen åkte jag hem och käkade mat, och sen åkte jag hem till Roger (a) Väl där hemma gjorde jag inte så mycket. Pluggade lite och myste med Roger <3

Tisdagen den 3 mars var det även då först skola och därefter åkte jag direkt hem till Roger <3 Det blev mycket mys och mycket snack. Alltid lika underbart att vara med dig älskling <3

Igår, onsdagen den 4 mars var jag på universitetet med klassen. Vi lyssnade på föreläsningar om olika program och så :) Det var väldigt intressant, fick veta mycket om psykologprogrammet, vilket var jätte bra :) Det är ju det jag vill plugga till längre fram. Efter det åkte jag, Teresia och Jenny in till stan. Åt på mc donalds :) Sen kom Roger och hans mamma in till stan och mötte mig. Eller ja, först kom bara Roger och mötte mig. Då gick vi i lite affärer och så. Sen mötte vi hans mamma :) Sen ville Roger äta på mc donalds ^^ Så han och hans mamma käkade där, och sedan åkte vi hem till honom. Senare på kvällen åkte jag hem till Josefina <3 Där flummade vi tillsammans med Josefine :) <3 Nanade sedan över hos Josefina :)



 
                                                 Roger, jag älskar dig <3



Idag var jag hemma från skolan. Skönt att få sova ut. Sov till halv ett (a) Gick sedan upp och åt lite frukost och tog på mig kläder och fixade håret. La mig sedan ner på maddrassen och tittade på 2½ men :) Vid tre tiden kom Josefina hem igen :D Då kom även Josefine över och vi pratade lite. Sen gick vi till ica och handlade. Efter det, gick jag och Josefina in i hennes lägenhet och käkade godsaker (a) Vi tog även en massa flumbilder med hennes webbcam ;) Vid halv sju åkte jag hem till familjen och nu sitter jag här :)


                           Haha, här är några av mina och Josefinas flummbilder ^^ <3


Wiie, nu har jag fixat biljetter så att jag kan åka hem till Roger :) Ska hem till Skåne imorgon :D <3 Och sen nästa helg, ska jag också hem till skåne :D Då ska jag och familjen på musikal teater. Helgen därpå, den 20-22 mars, ska jag åka hem till Roger :D <3 Sen när påsklovet börjar den 3 April, åker jag även då hem till Roger och stannar där i 6 dagar :D Sedan den 8 mars, åker jag hem till Skåne och stannar till den 14 mars, när lovet slutar :) Tror det kommer bli ett enormt lyckat lov :D <3


Jaa, det där var nog allt :) Blev mycket för er att läsa men iaf (a) Och Roger, hoppas du är nöjd nu ;) <3
Ha det super, duper, mega bra!
PussPuss<3


P.s. Älskar dig Roger <3 Och alla vänner, älskar er också, ni betyder massor <3 D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0