Lördag 9/5

Igår var en lugn och skön dag. Först nationella prov i engelska, som jag helst vill glömma. Sen åkte jag hem, pga att jag kände mig sjuk. Så det var bara hem och vila och ta det lugnt i några timmar. Sen satte jag mig vid datorn och spelade lite, och sen blev det tv tittande med familjen här i Örebro senare på kvällen.

Idag mår jag mycket bättre :) Så ska snart gå till stan och möta Patricia där. Sen kommer även Teresia och Soffan lite senare. Vi ska ut och äta för att fira Teresia en dag i efterskott :P Hon fyllde år igår nämnligen, grattis på dig Tess!

Ja, sen får vi se vad jag hittar på efter jag har varit i stan med de andra tre. Kanske följer med Teresia hem ett tag och ser hur hon bor. Vi får se helt enkelt. Någonting hittar jag väl på :P

Aja, nu ska jag snart bege mig till stan. Så ni får ha det bäst!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0