Måndag 18/5

Ja, ni ser rätt, två blogginlägg på samma dag ;) Är det inte chockerande ^^

Tror jag ska ta som en vana att skriva några rader i bloggen precis innan jag ska sova när jag ligger i sängen. Gör det just nu och det känns väldigt bra :) Det känns som ett bra avslut på dagen lixom. Vi får se om jag håller det helt enkelt :P

Idag var det först skola till tjugo i två. Sen åkte jag och Josefina in till stan. Vi gick först till CSN och sedan fixade jag min läxa på stan. Mycket trevligt sällskap <3 Provade även ett par svarta shorts på Gina, vill ha, vill ha! Haha, ni skulle sett när jag provade dem. Jag tog storlek 38, eftersom det är den storleken jag alltid brukar ha. Tog shortsen på mig, och jag säger bara herre guuud! Där stod jag med strumpor, vita ben och ett par shorts som var på tok förstora. Det såg ut som om jag var en kille som gick med strumpor och kallingar ^^, Så jag bad Josefina att hämta en storlek mindre, och se satt som en smäck ;)
Efter Gina gick vi till körskolan, skulle hämta teori sakerna. Sedan sa vi hejdå och Josefina åkte hem med bussen. Jag gick vidare hem till mig och satte mig vid datorn. Kollade igenom alla sidor, och sedan började jag skriva på mitt arbete i personlig kroppsvård. När jag tröttnade på det, var det dags för kvällsmat och sen slog jag mig ner i tv rummet och tittade på talang och sedan spårlöst. Sedan ringde Roger och vi pratade en stund <3 Han skulle sova, så han bad mig att berätta en godnatt saga xD Men han ville inte höra på min historia om "lilla Roger" ^^ Så det fick vara så, ingen godnatt saga för han inte ;) Du är bäst Roger, älskar dig <3

Imorgon ska jag tacka ja till boende på Åbackehus :) Så efter sommaren kommer jag att få min egen lägenhet :D Får laga mat och fixa allting själv. Ska bli väldigt roligt faktiskt :) Och tack Annica för att du och jag kommer laga mat tillsammans de första veckorna, så man inte blir ensam direkt.

Jaha, då var det väl dags för mig att sova nu då.. Är pigg som en nötkärna, menmen.. Som tur är så har jag sovmorgon :) Klockan ringer inte förän kvart i åtta, lyx!

NattiNatti på er!
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0