Måndag 25/5

Ett tag sedan jag skrev igen, menmen, man kan inte komma ihåg allt :P

I torsdags kom mamma och pappa hit till Örebro :) Gick och mötte dem på södra vid halv två, och sedan gick vi hem hit till familjen och åt lite mat. Där efter gick vi ut på en långrunda och på vägen hem gick vi innom Lidel och handlade vars ett äpple ^^ Kom tillbaka till familjen och åkte sedan iväg på seightseeing (eller hur det nu stavas) i Örebro.

I fredags var vi först allihopa på Staduim outlet, sedan åkte jag, mamma och pappa in till stan. Fick en bikini av mamma och pappa :) Tack så mycket! Ja, senare på eftermiddagen blev det bara att slappa fram till halv fem när tåget mot Skåne skulle avgå. Åkte hem till Tormestorp och var framme vid halv nio. Då tittade jag lite på tv och satt vid datorn. Tog det mest lugt.

I lördags var jag och mamma och handlade en massa till vandringen. Sen på kvällen var det klassfest för gamla 93, mycket roligt var det! :) Kom hem vid tolv tiden, satt vid datorn och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem från sin fest. Fegis som jag är, så vågar jag inte sova själv i huset. Finns anlegning till det sedan jag var mindre, men jobbigt att det ska sitta kvar när man snart är arton år. Menmen, inget att göra åt.

I går sov jag länge, och sedan umgicks jag med Frida en stund :) Vid fyra var det dags att åka hem till farmor och farfar och äta mat. Stannade till halv sju ungefär. Sedan körde vi hem igen. Och jag packade allt som skulle med för vandringen. Gick och la mig vid tio, eftersom jag skulle upp halv fem för att hinna fixa till mig innan tåget skulle avgå.

Så imorse gick jag upp halv fem, duschade och fixade det sista med packningen. Kände mig illamående, men hoppades på att det skulle gå över till senare. Tåget åkte vid sex tiden och tre och en halv timme senare landade jag i Örebro. Och under den sista tågresan hade jag spytt tre gånger :/ Vilket resulterade i att jag inte kunde följa med på vandringen. Så det var bara att ringa läraren, åka en snabbis till skolan och lämna saker till min grupp och sedan åka hem igen och sova. Kom hem vid elva tiden och sov fram till klockan tre. Nu känner jag mig bättre, men inte fullt på topp. Har iaf fått behålla min macka som jag åt för 40 minuter sedan, vilket känns väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0