Måndag 4/5

Hade inte tid att blogga i helgen, hade fullt upp med annat ;)
Så därför tyckte jag att det var på tiden att skriva om den nu..

Helgen började i Torsdags med att det först var skola till typ tio, sen åkte jag och Josefine in till stan och åt på McDonals. Efter det gick jag till stationen och mötte Roger. Äntligen, jag säger bara äntligen fick jag träffa honom igen <3 Det blev en massa pussar och massa kramar (a) Sen gick vi ut och satte oss för att vänta på tåget som skulle ta oss till lilla fjuttiga Mjölby :P Roger la och myste i mitt knä, och jag kunde inte sluta titta på honom, han är ju bara så otroligt vacker! Jag kunde inte heller sluta be om pussar (a) Det kändes ju så bra att äntligen få känna dina läppar mot mina igen <3 När vi väl kom på tåget låg vi och myste på ett "tresäte", underbart! Framme i Mjölby väntade vi på nästa tåg som skulle ta oss hem till Hässleholm. Klockan fyra körde tåget in på perongen, och för oss var det bara att gå till nästa tåg. Vi skulle åka till Kristianstad, och där blev vi sedan hämtade av mormor. Åkte hem till mormor och morfar i Åhus och slog oss ner i lilla rummet. La oss på sängen och tog det lugnt en stund, innan det var dags att gå till majbrasan och fira valborg. Efter vi hade tittat på brasan gick jag och Roger ner till bryggan och sedan tillbaka hem igen. Då satte vi oss vid vars en dator och sa att vi skulle sitta uppe ett tag och spela. Men självklart så blir lilla jag trött, så det slutar med att vi lägger oss och sover :P Underbart att få känna dig nära igen Roger <3

Fredagen började med att vi gick upp vid tio tiden och sen vid två tiden kom mamma, pappa och Therese till Åhus :) Vi åt god mat och hade det mycket trevligt. Tittade på singing bee och lite sånt och skrattade extremt mycket vid fika bordet :P Vid tio tiden på kvällen körde vi hem till Tormestorp, och även då sa jag och Roger att vi skulle sitta uppe och spela, men vem tror ni klagar på att man är trött? Jo precis, lilla jag (a) Så det blev att vi fick spela en liten stund och sen var det sovdags.

I Lördags gick vi upp vid tio tiden och sen vid runt omkring tolv, körde vi till Sösdala och hälsade på Emma :) Kul att träffa dig igen gumman <3 Och så var det kul att Emma och Roger också träffades för första gången :) Vi träffade även på Rebecca och Abby. Vi var hos Emma ett tag, snackade en massa och så. Vid tre tiden körde jag och Roger tillbaka hem och det blev en snabb vända innan vi skulle åka till farmor och farfars kolloni :) Där grillade vi och hade det mysigt, vi åt inte så mycket eftersom vi skulle hem och äta sen. Jag och Roger låg ute på gräset på en filt och myste <3 Sen åkte vi hem och åt mat och tittade på Robinson. Jag och Roger var ute och gick en liten runda i byn också :)

Igår, söndag, var det att vi vaknade, åt frukost, packade och sedan vid tolv gick tåget. Vi var famme i Örebro vid fyra och då gick vi först och lämnade alla väskor hemma i huset. Sen gick vi till McDonals och åt mat, och sedan eftersom det var stängt i hela stan gick vi hem till mig igen. Där visade jag min klänning för Roger, och sen blev det massa mys <3 Vid halv nio gick vi till stationen för att Roger skulle med tåget hem till Örsa. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge som jag gjorde när vi stod där på perongen :P Säger bara "alfabetet", sen får ni tolka det som ni vill ;) Vid nio kom tåget, och Roger åkte hem, ledsamt, men så blir det.. Saknade dig redan när jag såg tåget rulla iväg <3

Tack för en underbar helg Roger, jag älskar dig extremt mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0