Onsdag 6/5

Roger, jag håller med dig, ge mig en guide om dagens tjejer!

Jag blir så trött på allt små gnabb. Är det inte det ena så är det de andra. Jag anklagar ingen speciell och jag kan säkert vara lika dan själv ibland. Men just nu känns inget rätt. Först är de dem två som är små sura på varandra, sen är det dem och sen är det dem tre. Vart leder detta egentligen? Ingenstans! Så snälla brudar, tänk på vad ni säger, vad ni gör och vad ni hör, det kommer underlätta en hel del. Försök i alla fall, precis som jag ska göra.

Ja, idag har det varit en ganska lugn dag. Gick till skolan vid åtta tiden. Hade idrott där vi spelade lacross, var väldigt roligt faktiskt :) Sen var det engelska, och jag hade glömt göra det jag skulle precis som några till, så fick sitta och göra det på lektionen. Därefter var det lunch, ganska okej, bara det att pastan var överkokt. Sen hade vi krister, och för en gångs skull var det killar med i klassrummet, haha xD Vanligvis är vi 7 tjejer, men idag var Joel där och en annan kille som praktiserade. Snacka om att det blev fart i klassen :P Och det bästa av allt, praktikanten var från Skåne! Äntligen fick man höra lite skånska i klassen, helt underbar ljuv musik för mina öron ;) Haha xD Ja, sen var det naturkunskap, utan lärare, så det var bara jag och Teresia kvar och jobbade med uppgifterna :P

När jag kom hem hade jag fått koden till biljetterna när mamma och pappa ska komma upp och hälsa på :) Så jag gick till stationen och hämtade dem, och sen åt jag lite mat och sedan blev det datorn. Spelade lite RS och käkade godis ^^

Nu ska jag gå och plugga inför datakunskaps prover imorgon, sen ska jag nana..

NattiNatti på er!
PussPuss <3


Baby
you're my prince
and I'm your princess
it's a love story <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0