Söndag 10/5

Hade en mysig kväll igår tillsammans med Teresia och Patricia, vi pratade en massa och tittade på Robinson :) Åkte bussen hem vid 22:13, på vägen hem från hållplatsen vid konserthuset pratade jag i telefon med Roger. Vågar inte gå själv i mörker, därför ringde jag Roger och bad honom att prata med mig. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och tittade in de vanliga sidorna om det hänt något nytt. Sen spelade jag lite Rs. Gick och la mig vid halv två tiden. Somnade som en stock.

Vaknade vid elva idag och gick upp och åt frukost. Sedan fixade jag till mig och vid tolv tiden gick jag in till stan. Där gick jag runder och tittade lite. Har hittat en bikini jag vill köpa sen när jag får pengar :) Kan bara inte riktigt bstämma vilken färg jag ska ha :P Antingen en gul/vit randig, eller en vit/rosa prickig. Tror det lutar mer åt den vita med rosa prickar, för tycker att jag försvinner i den gul/vita. Aja, jag får se vilken jag väljer sen. Får säkert lite råd av vänner och familj :) Det är ändå ett tag tills jag kan köpa den ^^ Får pengar den 31:a.. Kom iaf hem från stan vid halv två. Då hjälpte jag Marisa med maten och lite så. Åt sedan mat och nu sitter jag här och degar framför datorn. ^^ Har spelat lite Rs, väntar just nu på att få hjälp av en kille :) De är så hjälpsamma allihop.

Ikväll blir det väl att ta det lugnt, titta på tv och bara mysa. Har sovmorgon imorgon, så behöver inte tänka på att lägga mig i tid, skönt! 


Roger, du ringde inte och väckte mig imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0