Söndag 31/5

Sista maj, redan? Det är sommarlov om 4 dagar, jag måste drömma! Även om jag brukar drömma så gör jag faktiskt inte det nu.. Slutar skolan på torsdag fy vad underbart!

I fredags var jag laedig från skolan, därför sov jag länge och sedan packade jag en massa. Både alla mina saker som ska hem över sommarlovet och resväskan. Åkte till stan och handlade godis gjorde jag med. Sen vid fyra tiden åkte jag hem till Roger <3 När vi kom hem till Roger var hans syster Jenny och hennes familj där. Så vi grillade och hade det trevligt. Jag låg och kollade på en film och Roger vilade i mitt knä. Sen blev det mys <3

Igår gick vi upp vid tio tiden. Tog det lugnt och fixade till oss innan vi åkte på konfirmation för Rogers kusin Joacim. Det var faktiskt roligt i kyrkan,de hade gjort konfirmationen lite roligare än vanligt. Det var mycket sång och skådespeleri :) Efter kyrkan gick vi till en stuga och åt smörgåstårta och sedan efter det blev det vanlig tårta, snacka om att man var mätt. Så efter all mat gick jag och Roger ut och gick en runda för att smälta ner allt xD Sedan åkte vi hem och åt sedan mat hos deras grannar. Såg sedan på Robinsson finalen och efter det gick vi ut en runda med två av Rogers kompisar. Efter det gick vi upp och satte oss vid datorn ett litet tag. Sen blev båda trötta och sega så vi låg och myste ett tag innan vi somnade.

Idag sov vi till tio då med ungefär. Gick upp och åt frukost och slappade. Sedan gick vi ut en runda med hundarna, så otroligt mysigt väder. Efter det spelade vi Alfapet xD Och Roger vann, självklart :P Det var en lugn dag idag kan man allt säga. Vid tio i åtta gick mitt tåg tillbaka hit till Örebro. Pussades hejdå och sedan bar det iväg. Var framme lite över nio, ringde mamma på vägen hem till huset och pratade lite. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och här sitter jag kvar :P

Har haft en jätte mysig helg <3 Längtar redan till på onsdag kväll när vi ses igen (a)
Love you Roger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0