Tisdag 12/5

Har varit en lugn dag idag. Började med sovmorgon, underbart! Sen var det att åka till skolan, vilket inte var lika underbart, men var skönt att veta att det var en kort dag. Första lektionen var samhälle, och för en gångs skull så babblade inte läraren bort hela lektionen. Utan vi fick jobba själva, och det gjorde jag för ovanlighetens skull ganska bra :P Där efter var det idrott. Först skulle jag, Josefina och Sanna redovisa om sjukvård, sen gick vi alla ut och spelade baseboll. Var ganska kul faktiskt :) Sedan var det lunch, helt okej. Efter lunchen var det matte, äntligen ett ämne som är kul ^^ Läraren bad mig att hålla i en lektion nästa vecka eftersom jag är så bra i matte (a) Sen satt vi där och pratade om piercingar och tatueringar, även läraren :P Slutade vid två och då åkte jag och sötis Josefine till ÖB, sen handlade jag ett diadem på glitter, ett guldigt :) Sen mötte den andra sötisen Josefina oss på mc donalds. Åkte sedan hem till dem för Josefina skulle hämta pengar. Sedan åkte jag och Josefina in till stan igen. Har haft en jätte mysig dag, tack tjejer <3

Just nu sitter jag och pratar i telefon med Roger <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack själv sötis! :) <3

2009-05-13 @ 00:19:39
URL: http://funtoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0