Torsdag 28/5

Torsdag, vilket betyder att det snart är helg, massa mys på det!
Eller iof, jag är ju ledig imorgon, min helg har redan börjat! :)

Kanske ska berätta om dagen idag med xD
Jo,dagen började med sovmorgon, eftersom jag skulle till tandläkaren. Gick upp halv åtta, låg och snoozade tio minuter (observera att jag nästan aldrig brukar snoooza). Därefter gick jag upp, fixade till mig och vid nio åkte jag med bussen in till stan. Var hos tandläkaren och fick en extremt roligt nyhet! :) Antagligen blir jag av med min tandställning någon månad efter sommarlovet. Vadå överlycklig redan? ;) Ska bli sååå skönt att slippa den, och så snygg jag kommer bli! Snyggaste tjejen på stan va! ;) Haha xD Nej, där överdrev jag lite väl mycket. Efter tandisen åkte jag till skolan och kom mitt i lektionen med Krister. Satt och lyssnade på Krister i typ en timme innan det var lunch. Usch, fy, blä för fisk och korv! Fick bli en mini liten klick potatismos och en korv, stadig lunch, not! Sedan var det datorkunskap, fick reda på mitt betyg :) Ja, där efter var det hål i en och en halv timme eller nått. Den spenderade jag och Zamila genom att hon gjorde inbakad fläta på mig ^^ Träffade på min samhällskunskaps lärare och fick reda på betyget i samhälle B. Sen var det dags för tecken. Även där fick jag reda på mitt betyg, väldigt stolt måste jag säga (a) Slut för dagen! Jag, Zamila och Hermit åkte till Marieberg en stund. Efter det var det fika dax på Gröna Grodan med Zamila, Soffan, Tess och Håkan. Vi hade det riktigt kul :)

Nu sitter jag här och har precis ätit en hamburgare! Så gott med riktig mat! Och nu var det ingen köpe hamburgare, utan en nyttigare hemmagjord :P

Slut på ord, slut på skrivandet!
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0