Fredag 6/11

Godmorgon!

Igår var jag i Stockholm med klassen och några andra klasser. Vi gick på museeum och jag och annica åt på mcdonalds. Det blev en lång dag med bussresande och allt. Gick upp klockan 6 och var hemma vid 20. Då var det bara att packa det sista och bege sig till stationen. Klockan 21 gick tåget hem till älskling <3 Var hemma hos honom vid tio i elva. Då var det bums i säng. Imorse vid halv 6 ringde hans klocka, det var dags för jobbet för hans del. Vi låg och myste i en kvart innan han gick upp för att fixa till sig och äta frukost. Sen kom han och myste lite till innan han skulle til bussen. Själv så sov jag vidare tillsammans med katten Elsa fram till kvart över 9. Ska strax ner och ta lite frukost till mig. Känns konstigt att vara här hemma när ingen annan är uppe. Hans mamma sover för hon har jobbat natt, så det känns helt dött här :P Sen om en timme ska jag sjukanmäla mig till Krister. Nej, jag är inte sjuk, har sagt till vissa att jag är ledig idag, vilket var en vit lögn. Ni som väl läser detta, hoppas jag att ni håller tyst och säger att jag var sjuk. För orka ha EN lektion från halv ett till tre. Då hade jag inte kommit till Roger förän vid sju på kvällen. Jippi vilken rolig dag. Sitta hemma och sega fram till lektionen och sen ha så lite tid hemma hos Roger? Nej, tack! Därför är jag sjuk idag och ligger hemma, okej?

Roger kommer hem vid fem, då får vi se vad vi hittar på :) Senare ikväll blir det iaf mys framför tv:n med idol.
Imorgon ska vi in till Uppsala och shoppa, wiiiie shopping!! På söndag blir det väl att ta det lugnt, och njuta av vår sista dag tillsammans för detta tillfället. Vet inte än när vi ses nästa gång. Snart får det bli tycker jag! En helg går så snabbt.

Nej, nu kurrar min mage, dags för frukost :)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, vem har inte gjort så för att få vara med den man tycker om? ;)

2009-11-06 @ 16:05:26
URL: http://uunderbart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0