Lördag 7/11

Morsning korsning!

Nu är klockan snart tio och jag och Roger sitter och väntar på att hans syster Jenny ska komma och hämta oss.
Vi har tiggt snålskjuts in till Uppsala (a)
Sen blir det shopping!
Roger har sin nya tröja på sig idag, en som han fick av mig igår, riktigt stilig blev han <3
Har precis fixat till mig, och för en gångs skull blev mitt hår bra med löshår och hästsvans.
Sminket blev också bra, värsta lyckodagen ju!
Hopppas jag har lika mycket tur inne i Uppsala sen, att mina skor som jag vill ha finns kvar :P
Jag ska se om jag ska prova lite balklänningar också, känner mig på hugget för det :)

Nej, nu ska jag dra, snart kommer Jenny!

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0