Måndag 16/11

Jag vet inte vad de är med mig ikväll, har känt mig uttråkad och för att lätta upp det lite har jag ätit en massa onyttigheter. Tyvärr så får man väl sånna dagar ibland, att fast man hittar på något så känner man sig enormt uttråkad. Tror jag är lite små orolig för Roger också. Eller ja, orolig och orolig, men han hade sån huvudvärk innan att han knappt kunde prata telefon med mig vid 6 tiden. Sen provade jag ringa igen vid åtta tiden, men då svarade han inte. Provade lite senare igen, men fortfarande inget svar. Sickade även sms, för förstod att han nog hade gått och lagt sig tidigt på grund av huvudvärken. Så nu sitter jag här, och ska snart sova och har inte sagt godnatt till min älskling. Det känns hel fel, det är som en vana, vi ringer alltid och säger godnatt innan vi ska sova. Tycker inte om att bryta mönster sådär, hoppas verkligen att jag kan somna. Okej, det där kanske lät lite små löjligt, men det är faktiskt sant, det känns så mycket bättre att lägga sig i sängen och veta att man har sagt godnatt till sin kärlek, än att lägga sig och undra hur han mår och utan att ha sagt godnatt. Det gör ont inom mig. Ta inte åt dig nu, tycker inte alls att du gjort något fel i att inte ringa mig, du mådde ju dåligt. Tycker bara att det känns konstigt, och det är ju bara positivt, vill ju höra din röst innan jag ska sova :) Men älskling, jag hoppas iaf att det är bra med dig, och att huvudvärken ska ge med sig <3

Ja, snart dags att sova. Som tur är så har jag sovmorgon till halv nio :) Har inga vanliga lektioner imorgon, vi ska till conventum och kolla på olika högskolor :) Ska gå på föreläsning om Uppsala, Örebro och Lunds universitet. Ja, sen i mitten av dagen, mellan örebro och lund, ska jag och Victoria gå hem till mig och käka lunch. Det blir tagiatelli med cremfraich (basilika och tomat) och bacon :) Mumma! Sen efter föreläsningarna blir det nog att josefina följer med mig hem så vi kan fortsätta med projektarbetet :)

Nej, nu måste jag sova innan ögonlocken trillar ihop.
Nattinatti! <3





Kommentarer
Postat av: TinA

vad handlar ert projektarbete om? =)



hoppas rogers huvudvärk försvann :S

2009-11-17 @ 14:21:33
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Elina

Lite onyttigheter får man väl unna sig ;)

Hoppas rogers huvudverk förssvan till slut.

Lycka till på projekt arbetet.

Hoppas det är något intressant blan högskolorna :)

2009-11-18 @ 10:53:29
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0