Måndag 23/11

Femton månader idag, jag älskar min Roger <3

Femton månaders dagen började underbart! Vi låg och pratade telefon från tio över elva igår till tjugo i ett i morse. Du är bäst älskling! <3 Det hade inte kunnat bli bättre än sådär. Alla vackra kommentarer, allt skratt och så mycket mer. Du gör mig lycklig!

Idag blir det skola från halv nio till fyra eller fem, man vet ju aldrig med Fredrik :P Sen blir det tennis tränging och därefter är det hem och göra ett argument tal, döda mig! Det ska vara klart imorgon och gissa vem som knappt har börjat.. Joo, det är lilla jag. Vi har haft två veckor på oss, det är mitt eget fel att det inte har blivit gjort.. Men blää vad det känns.. Förra argumentationen gick åt pipsvängen, så nu måste detta bli bra! Och du har EN dag på dig Louise, varför fan började du inte i tid?! Jag behövde bara skälla lite på mig själv..

Nej, nu kom Annica, dags att gå till skolan.
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0