Onsdag 4/11

Här sitter man i lägenheten och tittar ut på höstmörkret. Allting har gått så snabbt. Var det inte nyss slutet på september med min födelsedag och allt? Nej, det är redan en och en halv månad som har gått sedan dess. Dagarna springer iväg, tror det börjar bli lite mycket för mitt lilla huvud. Känner en enorm stress eller något. Skönt det ska bli att först åka till stockholm med skolan imorgon, sen blir det äntligen hem till Roger. Baby i miss you <3 Ska bli en underbar helg med myspys, uppsala och annat :)

Nu kommer snart Suzana. Sen lite senare ska vi och josefina på en föreläsning :) Det är till mitt och Josefinas projektarbete. Därefter ska jag och Suzana äta middag hos mig. Det blir marinerad kycklingfilé med ris och café de paris sås, mums! Sen nanar hon över här så vi kan ha följe till bussen imorgon när vi ska till stockholm :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hoppas iaf att hon kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0