Söndag 1/11, snart Måndag 2/11

Jaa, jag är uppe sent jag vet.. Borde verkligen sova, men jag är så himla pigg. Sen är sängen för tom, saknar älsklingen något extremt mycket! <3

Det får bli ett kort inlägg, vill bara skriva godnatt och några rader till Roger :)

Jag skulle vilja förklara hur underbart du får mig att må, hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig, men jag har nog inte rätt ord för det. Tror inte att det finns rätt ord för sådanna starka känslor. Älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Att höra dina vackra ord får mig att bli så lycklig. Jag lovar, lyckligare än såhär kan jag verkligen inte bli. Du är mitt liv och så mycket mer, utan dig är jag ingenting. Roger, du är världens bästa kille <3

Kommentarer
Postat av: TinA

Aw vad fint du och Roger har det.. Verkligen. :)



Svar; jaa dom tror att jag o brorsan vart hsk sen födseln också, vi läspade och "lyssnade aldrig" och hörde ofta fel. Det var därför det blev extrakontroller när vi var 6 och 7 år gamla, de hade tydligen vart slarviga vid 4årskontrollen eller nåt. :/

2009-11-03 @ 17:55:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0