Söndag 8/11

Jag är kär, jag är så kär som man bara kan bli.

Efter en underbar helg, kommer jag hem och det första jag gör är att ringa dig för att säga godnatt. Det finns lixom inget annat, jag måste få säga godnatt och höra din röst innan jag går och sover. Självklart så är det ju bäst att höra det när man ligger tätt intill och känner din närvaro till max. Men det finns ju även många av de kvällar som man ligger ensam och behöver få höra det. Har precis kollat på ensam mamma söker, och två av dem hittade kärleken. Så hör man dem berätta om hur underbart förälskade dem är och jag faller i gråt. Jag är så lycklig, så lycklig jag bara kan bli. Att du och jag delar all vår kärlek med varandra och att vi mår så bra tillsammans, det är helt oförklarligt underbart. Jag började gråta för jag insåg vilken tur jag har haft, vilken tur att jag fick just dig. Du gör mig hel älskling <3 Det finns ingen annan i världen som får mig att känna så mycket som du. Alla känslor bara bubblar innom mig. Jag vill skrika så att alla hör mig, jag vill skrika hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Jag vill visa för hela världen hur mycket mitt liv har förändrats till det bättre sedan det blev du och jag. Jag vill även visa hur vi kompleterar varandra och hur vi ger varandra styrka. Jag vill leva resten av mitt liv med dig, jag vill dela alla mina stunder tillsammans med mig, alla glada och alla ledsna. Jag vill bara ha dig <3 Jag känner mig som ett med din familj och speciellt med dig såklart. Men jag känner mig som en del av familjen, jag känner att det är där jag hör hemma. Tillsammans med dig, tillsammans med din familj, och du tillsammans med mig och min familj. Jag är kär, extremt kär. Jag älskar dig Roger, dag ut och dag in. Jag är din <3

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vad fint vännen :) jag fick gåshud!

2009-11-09 @ 21:27:28
URL: http://uunderbart.blogspot.com
Postat av: elina

Åh :)

Kärlek är något man verkligen älskar, det är en skön känsla att vara kääär :D

Jätte fin inlägg!

2009-11-15 @ 16:18:28
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0