Tisdag 10/11

Lång dag igår, började vid halv nio och slutade fem. Sen direkt åka till träningen. Tränade från 6-7, sen kom bussen vid tjugo över 7, framme i stan tjugo i. Gick till ICA, handlade frukost, lite basvaror och tomatsoppa. Därefter gick jag hem med alla kassar och sedan var man hemma igen. Kvart över nio landade jag hemma, lååång eftermiddag. Blev att ringa Roger en snabbis och sedan laga mat. Tomatsoppa med makaroner, mums på det! Sen satte jag mig vid datorn ett tag. Roger ringde, vi pratade ett tag :) Sen skulle han vara social med sina föräldrar, så vi la på och jag fixade lite mer vid datorn. Sen ringde Roger igen, och vi pratade en liten stund och sa godnatt <3 Fixade till mig inför sängen och la mig i sängen med datorn och spelade lite rs. Precis när jag ska logga ut vid tolv, så loggar en kompis till mig från spelet in, en kille som jag inte snackat med på flera månader! :O Så snackade med honom i tjugo minuter, sen var jag bara tvungen att logga ut och få min skönhetssömn.

Vaknade när klockan ringde vid åtta imorse, nu har jag fixat till mig klart och ätit frukost. Nu är det bara tandborstningen kvar, och sedan är det dags att gå till bussen. Skola till fyra, sen handla på willys med Victoria. Därefter blir det myskväll med Victoria. Vi ska laga tacos och titta på film :) <3

Saknar min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0