Torsdag 12/11

Tjolahopp!

Har precis haft religionsprov och kan inte säga att det gick så vidare bra, men svarade på alla frågor, och skrev det viktigaste iaf. Så jag hoppas att det räcker :)
Sen blir det svenska/historia, efter det lunch med makaronilåda, mums! Sen återstår det psykologi innan jag ska åka till tandläkaren. Inge skoj alls, men slutar efter det som tur är! Får hoppa över de två sista lektionerna, jippi!

Efter tandis, ska jag möta Josefina på stan, sen åker vi hem till mig :) Ska skriva på projektarbetet och äta min underbara middag ^^ Ikväll blir det lax med tagiatelli för min del, och eftersom lilla Josefina inte äter fisk, så ska jag fixa kött eller kyckling till henne, snäll som jag är :)

Nej, nu får jag återgå till lektionen. 

Saknar min älskling, massor! <3 

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

väääänta här nu.. går ni redan 3e året? :O

2009-11-13 @ 23:24:41
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: elina

Skolan verkar gå bra iaf och det är bara att kämpa det sista året går så fort att man inte ens hinner med :O

2009-11-15 @ 16:19:49
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0