Onsdag 14/10

Halva skolveckan avklarad, skönt!
Åkte till skolan vid tjugo i åtta. Började med idrott, värsta ämnet ever, men man måste ju.
Var kul i början iaf, när vi spelade innebandy :)
Men sen blev det styrketräning, och det var inge vidare.
Sen var det kultur och idéhistoria, Krister pratade på som vanligt.
Sen fortsatte dagen i lugnt tempo, ville hela tiden att dagen skulle vara över.
När klockan väl slog tre mötte jag Victoria :)
Vi åkte in till stan, bytade buss och åkte till IKEA.
Handlade en matta till lägenheten och lite annat smått.
Sen gick vi och konkade på mattan och våra kassar till Mariebrgs galleria.
Där åt vi först mat på Pacos, super gott! :)
Jag åt pasta carbonara och Victoria tog tex mex tallrik.
Sen gick vi och tittade lite i affärer.
Handlade nya tights och ett midjeskärp på MQ.
Sen tog vi en McFlurry på donken innan vi gick till bussen.
Tack för eftermiddagen vännen, det var riktigt kul! <3

Nu har jag städat lite, ska diska sen.
Har gjort lite av läxan, förstår den inte riktigt..
Tittar lite på tv gör jag också, CSI miami, spännande.

Imorgon blir det skola till fyra, döda mig!
Därefter ska jag in till banken och sedan lämna in mina skor på lagning.
Vid tjugo i sju kommer älsklingen, underbart! <3
Sen stannar han hela helgen, bättre kan det inte bli! <3

Utgång på fredag med Roger och tjejerna!
FunFun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0